Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 09:32 - Съпруга или любовница
Автор: verona Категория: Тя и той   
Прочетен: 64732 Коментари: 165 Гласове:
89


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Това е вечен спор, който винаги ще има застъпници от двете страни, но никога няма да бъде решен. Как да избереш, след като и двете позиции имат, както предимства, така и недостатъци.
От една страна е добре да си съпруга, защото си постоянно с желания мъж. В повечето случаи той е с теб в делници и празници. Отчита вкъщи по-голямата част от заплатата си и изобщо върши мъжките задължения.
Лошото е, че мислите му са все при другата и само се чуди, как да открадне някоя секунда, за да отиде при нея. Ако законната съпруга не знае за любовницата, всичко е наред. Винаги може да повярва, че мъжът е излязъл с приятели, особено ако от край време има такъв навик. Друг е въпросът, че в даден момент съпругата може да се усъмни - възможните причини са безброй.
Любовницата от своя страна знае, че владее мислите на кръшкача. И денем, и нощем той мечтае за нея и тя е наясно с това. Умее да използва тази слабост по всевъзможни начини. Не е задължително да е с някаква материална изгода, макар че това е най-честия вариант. Някои любовници просто се радват на неговото присъствие, обикновено гарнирано с качествен секс. Доказан факт е, че любовницата винаги се радва на повече внимание и нежност. Все пак ако мъжът не я желае повече от жена си, едва ли би поел неизбежния риск, който лесно може да се превърне в горчива реалност.
Лошото за любовницата е, че не може да види желания обект винаги, когато пожелае. Особено на празници - всички се веселят, а тя не е с него. Ако е по-отракана, ще му намери заместник, но ако не е, ще има да лее сълзи, ала в такива случаи нищо не помага.
В крайна сметка всеки сам си решава.





Гласувай:
93



Следващ постинг
Предишен постинг

1. godfatheraz - От личен опит ли говориш?
23.03.2010 09:56
От личен опит ли говориш?
цитирай
2. verona - Тайна!
23.03.2010 10:14
Тайна!
цитирай
3. lovemaster - Важното е да има любов. А кой изне...
23.03.2010 10:26
Важното е да има любов. А кой изневерил, кой не - няма значение.
цитирай
4. verona - lovemaster
23.03.2010 10:29
Напълно съм съгласна.
цитирай
5. isushristos - Изневярата е лошо нещо. Не й прид...
23.03.2010 10:39
Изневярата е лошо нещо. Не й придавайте романтична осанка. И най-вече не я правете!
цитирай
6. tutankhamon661 - isushristos
23.03.2010 10:55
Я, пък ти! Ръкоделец!
цитирай
7. teslata - verona
23.03.2010 11:04
Харесваш ми, момиче! Вече си ми в любими.
цитирай
8. verona - isushristos
23.03.2010 11:20
Ти все това си знаеш. Аз пък си падам по живота - като всеки нормален човек.
Не ме занимавай с твоите нравоучения. Сам не си вярваш!
цитирай
9. verona - tutankhamon661
23.03.2010 11:21
Добре му го каза! Поздрави!
цитирай
10. verona - teslata
23.03.2010 11:21
Може да ти стана още по-любима!
цитирай
11. jagger - Любовниците могат да бъдат и много ...
23.03.2010 11:57
Любовниците могат да бъдат и много опасни. Пу, да не дава господ!
цитирай
12. tutankhamon661 - verona
23.03.2010 12:10
Засягаш много болна тема. Почти всички имат любовница или любовник, но ги е страх да си го признаят. Тяхното е разбираемо, но ти разбиране няма да срещнеш!
цитирай
13. hikari - страсти и неволи
23.03.2010 12:22
дали ще свършиш зарад тях
с дупка в челото?
или само ще си поредният задръстеняк
разбил семейството си
заради похот?
цитирай
14. анонимен - Чичо Пичо
23.03.2010 12:24
И какъв е извода питате??
Че курвите няма да свършат скоро :)))))))
Което е страхотно за Чичо ви Пичо!!!!
цитирай
15. анонимен - Интересна тема Верона
23.03.2010 12:25
А колко истина има в песента на Ивена!!! До сега не съм бил с две жени едновременно- да лъжа едната и другата, да ме пази Господ, както казва блогъра Исус Христос :)
цитирай
16. freebird - Въпрос на личен избор
23.03.2010 12:26
Аз лично винаги съм била любовницата. Въпрос на личен избор. Убийте ме. С камъни
цитирай
17. анонимен - Хъммм
23.03.2010 12:27
Този стил ми е познат!
Не звучиш като Чичо Пич, а като Чичо Мич!
цитирай
18. анонимен - freebird
23.03.2010 12:28
На женен мъж ли? Според мен няма нищо лошо да си любовница, ама на необвързан с друга жена мъж! Няма да те обивам, аз жените ги "бия" с рози ;)
цитирай
19. tutankhamon661 - hikari
23.03.2010 12:32
Грешиш! Похотта ВИНАГИ присъства. И не е задължително да си разбиеш семейството, ако допуснем, че има такова. С достатъчно дискретност всичко е наред!
цитирай
20. tutankhamon661 - freebird
23.03.2010 12:35
Ей това е истинска приказка! Любовницата винаги има романтичен ореол. Самата дума "любовница" звучи красиво, прекрасно, еротично и т.н.
цитирай
21. verona - jagger
23.03.2010 12:48
Ето защо не трябва да ни ядосвате!
цитирай
22. verona - tutankhamon661
23.03.2010 12:49
Знам го много добре. Благодаря за напомнянето!
цитирай
23. анонимен - а не е ли най-добре нова пичка всеки ...
23.03.2010 13:00
а не е ли най-добре нова пичка всеки ден? стига съм слушал за вярност!
цитирай
24. анонимен - az
23.03.2010 13:02
abe lubovnicite sa xubavo neshto,stiga da ne se prekaliava i po toghnoda ne razbira polovinkatati
цитирай
25. greatman - Истина е, че мислите са все при др...
23.03.2010 13:05
Истина е, че мислите са все при другата. Нищо не може да промени този факт.
цитирай
26. verona - hikari
23.03.2010 13:16
Това е все едно някой друг да каже, че неизневеряващите са задръстеняци. Честно ли ще бъде? И двата случая са далече от истината.
цитирай
27. анонимен - Била съм и съпруга и любовница / след ...
23.03.2010 13:18
Била съм и съпруга и любовница / след развода ми/ . Честно ли?
Като любовница се чувствах хиляди пъти по - обичана, по обгрижвана и по - красива
цитирай
28. verona - 16. анонимен - Чичо Пичо
23.03.2010 13:18
Сигурна съм, че е страхотно. А Чичо Пичо струва ли си или само си въобразява?
цитирай
29. анонимен - Любовницата е скъп лукс в тия вре...
23.03.2010 13:23
Любовницата е скъп лукс в тия времена на криза, ами най–добре е да се опитоми съпругата и да си е тя любовницата, така е хем по–интересно хем по–здравословно за тялото и джобът!!!!!!!
цитирай
30. анонимен - darling
23.03.2010 13:29
И аз съм била и от двете страни в различни моменти, но май е най-добре да си и двете едновременно...
цитирай
31. анонимен - Страх, срам и слабохарактерие
23.03.2010 13:30
това е истината зад цялата работа с "любовниците". Когато обичаш един човек и искаш да си с него не може да има "но", "обаче" и "ама". Не може да си полу-влюбен, полу-отдаден, полу-желаещ някого. Няма половичати работи тук.
Мъж или жена, които имат любовница не обичат съпругата/съпруга си, не ги уважават, но са жалки страхливци, които не смеят да променят статуквото защото се страхуват от загубата на материални придобивки, лесен живот или просто от общественото неодобрение. Такива хора са мекотели, жалки и смешни. Тъпото си поведение прикриват зад всякакви дрън, дрън ярини като дамата по-горе, която обяснява, че като любовница била много по-обичана. Това в превод означава просто "моят мъж не ме обичаше, всъщност никой не ме обичаше, защото мъжът с когото спях не желаеше да ме направи своя жена". Тъпо, нали... Обичайте хората искрено, не ги лъжете, не лъжете себе си. Бъдете с тези, които наистина обичате и не се страхувайте от чувствата си. Имайте куража да управлявате живота си.
цитирай
32. tutankhamon661 - 33. анонимен
23.03.2010 13:42
От твоя коментар стана ясно, че явно никой никога не те е обичал. Това е изказване на тотално неподготвен саможивец.
Движи се повече сред хора - много неща ще ти се изяснят! Кликни на "съпруга" и може би още сега ще ти присветне!
цитирай
33. freebird - 33. анонимен
23.03.2010 13:51
Ако бях по-чувствителна бих се обидила от некомпетентното ти мнение. Спазвай собствения си съвет: "Имай куража да управляваш живота си." Аз обичам женомразците, но другите може да не те одобрят. Въздържай се от тъпотии.
цитирай
34. анонимен - това е истината зад цялата работа с ...
23.03.2010 13:57
анонимен написа:
това е истината зад цялата работа с "любовниците". Когато обичаш един човек и искаш да си с него не може да има "но", "обаче" и "ама". Не може да си полу-влюбен, полу-отдаден, полу-желаещ някого. Няма половичати работи тук.
Мъж или жена, които имат любовница не обичат съпругата/съпруга си, не ги уважават, но са жалки страхливци, които не смеят да променят статуквото защото се страхуват от загубата на материални придобивки, лесен живот или просто от общественото неодобрение. Такива хора са мекотели, жалки и смешни. Тъпото си поведение прикриват зад всякакви дрън, дрън ярини като дамата по-горе, която обяснява, че като любовница била много по-обичана. Това в превод означава просто "моят мъж не ме обичаше, всъщност никой не ме обичаше, защото мъжът с когото спях не желаеше да ме направи своя жена". Тъпо, нали... Обичайте хората искрено, не ги лъжете, не лъжете себе си. Бъдете с тези, които наистина обичате и не се страхувайте от чувствата си. Имайте куража да управлявате живота си.


Много добро. Има неща, с които не съм 100 процента съгласна, но ми хареса написаното.
цитирай
35. verona - grobarq
23.03.2010 14:10
Не само в тази песен има много истини - хубаво е да си го припомняме.
цитирай
36. verona - 18. freebird
23.03.2010 14:11
Някои хора май точно това искат да направят. Но ние няма да им се дадем!
цитирай
37. kakotako - Жена, която е склонна да бъде люб...
23.03.2010 14:25
Жена, която е склонна да бъде любовница, при всички положения е по-отракана от съпругата. В леглото това има огромно значение.
цитирай
38. verona - 19. grobarq
23.03.2010 14:28
Много странен чичо е това. Доста самохвално звучи!
цитирай
39. captain - Има доста жени, на които не им пука ...
23.03.2010 14:34
Има доста жени, на които не им пука дали им изневеряват. Интересува ги само да прибират заплатата на мъжа си. Това също не е честен подход. Такава сама си търси рогата.
цитирай
40. анонимен - анонимен 33
23.03.2010 14:36
Човече не са ли те учили че не бива да слагаш всички под общ знаменател? Всеки човек и случай е различен! Това е. Не се изказвай така категорично!
цитирай
41. shmorc - това е истината зад цялата работа с ...
23.03.2010 14:37
анонимен написа:
това е истината зад цялата работа с "любовниците". Когато обичаш един човек и искаш да си с него не може да има "но", "обаче" и "ама". Не може да си полу-влюбен, полу-отдаден, полу-желаещ някого. Няма половичати работи тук.
Мъж или жена, които имат любовница не обичат съпругата/съпруга си, не ги уважават, но са жалки страхливци, които не смеят да променят статуквото защото се страхуват от загубата на материални придобивки, лесен живот или просто от общественото неодобрение. Такива хора са мекотели, жалки и смешни. Тъпото си поведение прикриват зад всякакви дрън, дрън ярини като дамата по-горе, която обяснява, че като любовница била много по-обичана. Това в превод означава просто "моят мъж не ме обичаше, всъщност никой не ме обичаше, защото мъжът с когото спях не желаеше да ме направи своя жена". Тъпо, нали... Обичайте хората искрено, не ги лъжете, не лъжете себе си. Бъдете с тези, които наистина обичате и не се страхувайте от чувствата си. Имайте куража да управлявате живота си.

Нещата никога не са само черни или бели ... за съжаление....
И ако не си пробвал сам меда и жилото на целата работа, моля по добре си спести коментара
цитирай
42. анонимен - Жена, която е склонна да бъде люб...
23.03.2010 14:45
kakotako написа:
Жена, която е склонна да бъде любовница, при всички положения е по-отракана от съпругата. В леглото това има огромно значение.


А кое е по-вероятно да се случи:
1. мъж да се разведе заради любовницата си и да се ожени за нея или
2. да не се разведе и да я замени с някоя друга подобна или да си набави още няколко любовници

Щот нали, за да си любовница си има причина и тя мнооого рядко е любов, скъпи парцалеси. Секс, интереси, издигане в кариерата, курвенски номера. Другото вие го допишете... Да си любовница е най-лесното, леснотийките на баба те, безхарактерни държанки, висш пилотаж по разкрачване и духова музика! :)))
Обръщам се тук само към женските.

Нищо лично както винаги.

пс- кое е по-добро - поне веднъж в живота котва или цял живот шамандура? Приоритети, кво да праиш...
цитирай
43. verona - 20. grobarq
23.03.2010 14:48
Само с рози, разбира се! Не забравяй, че ние сме цветя! Ако не вярваш, питай Глория и Тони Дачева - съвместната им песен.
цитирай
44. анонимен - verona
23.03.2010 14:53
Глория и Дачева са едни от любимите ми. Радвам се че цениш поп-фолкът;)
цитирай
45. rageagainst - А колко много може да се научи от ф...
23.03.2010 14:59
А колко много може да се научи от филма "Усещане за жена". Освен всички останали култови мисли, Ал Пачино прави и едно изказване за женските крака, което аз няма да цитирам, защото някой ще каже, че е вулгарно. Обаче препоръчвам да си го припомнят някои хора!
цитирай
46. vestvi - Така поставен въпроса
23.03.2010 15:10
няма отговор. Всичко е прекалено лично и уникално.
цитирай
47. verona - tutankhamon661
23.03.2010 15:11
Изглежда, имаш доста практика в тази насока. Житейският опит е важно нещо.
Поздрави!
цитирай
48. verona - 25. анонимен
23.03.2010 15:14
Знам ви какви сте мъжете! А ти знаеш ли колко шамари ще изядеш, ако те напипат някои жени от блога?
цитирай
49. анонимен - а не е ли най-добре нова пичка всеки ...
23.03.2010 15:18
анонимен написа:
а не е ли най-добре нова пичка всеки ден? стига съм слушал за вярност!


Ай стига ве! Само по една нова ли? Дай по две нови на ден! Ще издържиш ли? Къде да ти пращам пушечното месо? Като чета тия дни, виждам, че има матриал! Хахахахаха!
цитирай
50. анонимен - Мога да кажа само едно - Епизод 1 от ...
23.03.2010 15:18
Мога да кажа само едно - Епизод 1 от 14-ия сезон на South Park, дето започна преди седмица!Виждам и тука има много които си мислят че са най-благородните и честни хора на земята, но да си правиш илюзии, да се самозаблуждаваш и да си вярваш е вече еждневието на всеки човек!
цитирай
51. анонимен - да, да, пролетта наистина е дошла
23.03.2010 15:29
темата -вечна ..... коментарите-предвидими
хубаво е да го правим, та дори и само с думи.....на думи........без думи...... на някого може и да помогне в настройването
и песента е добра за текстчето-ходят си:))


цитирай
52. анонимен - gspot
23.03.2010 15:37
е, хайде стига де! и аз съм човек. но мисля по въпроса, как да бъдат повече от една. а и гледам, че искаш да помагаш ....
цитирай
53. verona - 26. анонимен -
23.03.2010 15:40
Важен момент, наистина.
цитирай
54. verona - darling
23.03.2010 15:43
Оценявам откровеността ти! Много хора не са готови да си го признаят. А може би нямат необходимия опит.
цитирай
55. culture - Аз лично не мога да си обясня защо се ...
23.03.2010 15:49
Аз лично не мога да си обясня защо се гледа с такова лошо око на любовниците. Не че обидите са съвсем лишени от логика, но и съпругите имат доста трески за кастрене. Защо го забравяме?
цитирай
56. анонимен - да цитирам себе си...
23.03.2010 15:55
анонимен написа:
Бъдете с тези, които наистина обичате и не се страхувайте от чувствата си. Имайте куража да управлявате живота си.


първо и най-важно, не съм мъж а жена. Знам за какво говоря от личен опит и ще го повторя отново. Този тип отношение е фалшименто за слаби личности и страхливци. Любовта не търпи фалшивите неща. Да живееш с човек, който не обичаш докато този, когото обичаш живее с друг - това е върховно лицемерие и никакви "удобни" аргументи не са достатъчни за да го оправдаят. Защото в такава ситуация човек е просто нещастен. Сам, изгубен, отвратен. Бъдете честни. Имайте кураж да се борите за чувствата си.
цитирай
57. анонимен - culture
23.03.2010 15:59
ама тя нали и съпругата е жена. То и любовницата е жена, така, че не мисля, че трябва да се делят. Все пак един подпис или едно дете не могат да са гарант, че от плевел една жена ще стане роза. Даже е почти невъзможно, ако питаш мен. Хайде чао, че пак почнах да досаждам. :( :)
цитирай
58. greatman - 58. анонимен
23.03.2010 16:01
Точно това правим - борим се за чувствата си!
цитирай
59. анонимен - Обичайте се и бъдете щастливи! Това ...
23.03.2010 16:08
Обичайте се и бъдете щастливи! Това е. Животът е твърде кратък за да го пропиляваме с глупости.
цитирай
60. verona - 31. анонимен
23.03.2010 16:09
Дали е възможно? Според мен, не.
Аз никога не съм искала бог знае колко пари. Е, не че съвсем не съм, но ако е с мярка и най-вече разбиране към реалността, не виждам нищо лошо.
цитирай
61. sharon - verona
23.03.2010 16:16
хубави песни си подбрала, муци. твърдо съм с теб!
цитирай
62. venus - Като чета коментарите
23.03.2010 16:21
стигам до извода, че най-важното е да има любов, каквото и да значи това.

Няма как да отрека тръптата, когато ти минава през главата да откъснеш забранения плод.

Но... няма как да отрека, че по-сладко от това дето си го избрал да сте под един покрив и всяка вечер без ограничения да берете от същите тези плодове до полуда, няма.

Жалко, че само един живот не е достатъчен за да го изживеем целия и с двата образа...
цитирай
63. jediknight - Според мен не може да има съвършена ...
23.03.2010 16:22
Според мен не може да има съвършена връзка. Нито законна, нито извънбрачна.
цитирай
64. venus - Хихи...
23.03.2010 16:32
анонимен написа:
Любовницата е скъп лукс в тия времена на криза, ами най–добре е да се опитоми съпругата и да си е тя любовницата, така е хем по–интересно хем по–здравословно за тялото и джобът!!!!!!!


Де да беше така...
Дори е наопаки - като видиш, че любовницата те вкарва в разход, бързо ще се отървеш от нея, но ако женицата излезе с широки пръсти, бая солено ще ти излезне да не си й спонсор.
цитирай
65. анонимен - и тая простотия е най-популярна...
23.03.2010 16:33
и тая простотия е най-популярна?
верно много изпростя тоя народ
цитирай
66. deathwoman666 - "Доказан факт е, че любовн...
23.03.2010 16:39
"Доказан факт е, че любовницата винаги се радва на повече внимание и нежност. Все пак ако мъжът не я желае повече от жена си, едва ли би поел неизбежния риск, който лесно може да се превърне в горчива реалност."
Това е пълна глупост,не е доказан факт. Мъжете,които познавам аз до един всичките изневеряват на жена си не с една,а с много,и то заради секса само. На всички тях - жените им са на 1-во място , а любовницата им не се радва нито на внимание,нито на нежност,нито на някаква материална облага. На въпросните мъже не им стиска да си намерят "качествена" любовница. :))
цитирай
67. deathwoman666 - Бъдете с тези, които наистина об...
23.03.2010 16:42
анонимен написа:
анонимен написа:
Бъдете с тези, които наистина обичате и не се страхувайте от чувствата си. Имайте куража да управлявате живота си.


първо и най-важно, не съм мъж а жена. Знам за какво говоря от личен опит и ще го повторя отново. Този тип отношение е фалшименто за слаби личности и страхливци. Любовта не търпи фалшивите неща. Да живееш с човек, който не обичаш докато този, когото обичаш живее с друг - това е върховно лицемерие и никакви "удобни" аргументи не са достатъчни за да го оправдаят. Защото в такава ситуация човек е просто нещастен. Сам, изгубен, отвратен. Бъдете честни. Имайте кураж да се борите за чувствата си.

Не е ли възможно една жена да обича 2-ма мъже? Вярно,че там където има място за 2-ма - има и за 3-ти :))аз само да попитам :))
цитирай
68. deathwoman666 - Важното е да има любов. А кой изне...
23.03.2010 16:47
lovemaster написа:
Важното е да има любов. А кой изневерил, кой не - няма значение.

И аз така мисля :)))
цитирай
69. kundalini - след края на подобна красива и малко болезнена връзка, моя приятелка
23.03.2010 16:57
обичаше да казва " хубаво беше, ама сега се чувствам сякаш съм давала душата си под наем"

честита пролет!
:)
цитирай
70. verona - 32. анонимен -
23.03.2010 17:16
И според мен е така.
цитирай
71. verona - 33. анонимен
23.03.2010 17:21
Съжалявам, но ми звучиш точно като човек, който прекалено често се самозалъгва, че е щастлив. Дори усещам някаква злоба, която може би се дължи на несподелена любов или нещо друго, знам ли. Може и да са те зарязали заради друг/друга и сега да те боли. Нямам намерение да гадая. Ти си знаеш най-добре каква мъка тежи на сърцето ти. Ако я нямаше, изказването ти щеше да е съвсем различно.
цитирай
72. verona - gspot
23.03.2010 17:23
Възможни са всякакви мнения. Важното е, че не си 100% съгласна. Винаги има "но".
цитирай
73. tutankhamon661 - 67. анонимен
23.03.2010 17:29
Още един "гений" на мисълта! Тук пък какво лошо откри твоят всезнаещ мозък? Питам, защото очевидно ти си човека, който най-добре знае кое е стойностно. Ам'че вземи научи всички, де!
цитирай
74. анонимен - deathwoman666
23.03.2010 17:36
Според мен има разминаване между коментарите ти. Значи жена може да обича двама мъже, а един мъж не може да обича две жени. Защо?!?
цитирай
75. cefulesteven - Имайки предвид, че зависи от хар...
23.03.2010 17:41
Имайки предвид, че зависи от характера на всеки един от евентуалните участници в любовния триъгълник, комбинациите може да са безброй и общ отговор може да бъде само този: важно е да си обичана и да обичаш, важното е да си щастлива и да правиш щастлив някого, а как ще се наричат отношенията ви, вече е на втори план.

Крайно неглежирано отговорих, но по темата за любовни триъгълници съм изписал хиляди страници и колкото повече се задълбочавам толкова повече откривам за казване. В няколко реда, само толкова съм способен, за което си извинявам.
цитирай
76. eloiz - Айде на пързалкатаа...
23.03.2010 18:19
А не може ли съпруг или любовник?)))
цитирай
77. zabavnata - Да...
23.03.2010 19:58
Изглежда невъзможно двама души да си бъдат взаимнодостатъчни като съпрузи и любовници, така ли излиза?
Всъщност, ако вътрешно човек се чувства щастлив тогава съм склонна да разбера. Той се впуска в друга връзка, ако нещо куца в настоящата. И сега идва главния въпрос: Кое всъщност е изневяра?
Да предположим, че един мъж е изневерил физически, а жена му емоционално. Т.е. той е бил физически с друга, а съпругата му в последствие се е влюбила в друг. Те продължават формално да са си семейство. Нито той я обича, нито пък тя него. Днес съм развинтила фонтазиите си...Та не разбирам съпругата трябва ли да е "ЩАСТЛИВА" , че още му е съпруга? Той трябва ли пък да се чувства РОГОНОСЕЦ, ако тя физически не е "спала" с човека, когото обича от сърце и душа?
Малий, какви казуси, кво чудо!
цитирай
78. raders - ами
23.03.2010 20:50
Ми обикновено съпругата е и любовница. Иначе как ще стане работата? Да не би тези любовници да са извънземни. Е да - тази, която е много заспала или грозна няма шанс за съжаление...
цитирай
79. elfieta - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКВА СИ, ВАЖНОТО Е ДА ...
23.03.2010 21:13
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКВА СИ, ВАЖНОТО Е ДА ОБИЧАШ И ДА СИ ОБИЧАНА! ЛЮБОВНИЦИТЕ СЕ СМЕНЯТ ПО-ЧЕСТО ОТ СЪПРУГИТЕ, ТЕ ПО-СКОРО СА БРОЙКА И РЯДКО НЕЩО ПОВЕЧЕ. САМАТА ДУМА ЛЮБОВНИЦА ВЕЧЕ СИ Е ЗАГУБИЛА ЗНАЧЕНИЕТО, СЕГА ВСЕКИ БРОЙКА НЯКОЙ И ТОВА Е...
цитирай
80. roza17 - Не ми харесва това повърхностно ...
23.03.2010 21:33
Не ми харесва това повърхностно тълкуване на сложни отношения. Още повече, придружено с някаква чалга...
цитирай
81. giorodafa - АХ ВЕРОНА
24.03.2010 05:58
ПАК ТРЯБВА ОПИТНИЯТ ЖОРКО ДА ТЕ СВЕТНЕ:)))
ВЪПРОСЪТ НЕ Е СЪПРУГА ИЛИ ЛЮБОВНИЦА.ВСЕКИ НАШЕНЕЦ НАЙ СИ ОБИЧА МАМА.А ЧУКА И ДВЕТЕ:)))))))))))).
ВЪПРОСЪТ Е СЪПРУГА И ЛЮБОВНИЦА.ТИ МИ ПРАВИ СЕКС КАТО ЗА ПОСЛЕДНО,ПЪК ЧАКАЙ ДА ИДА ПРИ ЧУЖДО!
МИ ТРЯБВА МИ БЕЛЯ НА ГЛАВАТА И ВЕНЕРИЧЕСКИ БОЛЕСТИ НА ДРУГАТА!
ПЪК НАЛИ Е И КРИЗА:))))
ТА АЗ ДЛАСУВАМ ЗА ДВЕ В ЕДНО!
ПИТАЙ СЕКСМАНИЯ.ТЯ ГИ РАЗБИРА ТЕЗИ НЕЩА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
82. verona - 39. kakotako
24.03.2010 08:54
Да, има логика.
цитирай
83. verona - 41. captain
24.03.2010 08:58
Знаеш ли колко пъти съм чувала точно същото? Не знам до каква степен не им пука, но дори тези жени си позволяват да обвиняват, колкото и да е абсурдно. Изобщо не мога да разбера кое им дава право да се сърдят, след като сами са си го търсили!
цитирай
84. verona - 42. grobarq -
24.03.2010 08:59
И други го напомниха, но явно все някой не е разбрал.
цитирай
85. mmihaylov - ...
24.03.2010 09:00
ако си добра в леглото няма да си помисля да ида при друга, единственото, което може да се направи е да експерементирате, така и така ви е хубаво пробвайте нови неща. Това е в случай, че и двамате сте доволни един от друг..
цитирай
86. verona - 43. shmorc
24.03.2010 09:27
Житейският опит е важно нещо. Колкото повече неща опитваш, толкова информацията расте и съответно отсъжданията са по-обективни.
Лошо е, че има хора, които говорят без да са пробвали, т.е. изказват се неподготвени.
цитирай
87. verona - 44. gspot
24.03.2010 09:44
Двата примера се случват еднакво често - достатъчно съм ги наблюдавала, за да го кажа. Около любовта нещата винаги са относителни - има всякакви варианти и всичките са еднакво разпространени. Грешиш като се изказваш така категорично!
Кое е лесно и кое не, е въпрос на гледна точка. Всеки си знае себе си и сам преценява. За момента не желая да бъда котва. Просто нямам такава нужда и никой не може да ми обяснява, че не мога сама да решавам. Не можеш да определяш като "шамандури" хора, които не познаваш лично!
цитирай
88. verona - 46. grobarq -
24.03.2010 09:46
И тази музика ценя - като повечето стилове. Човек не трябва да се ограничава.
цитирай
89. godfatheraz - Темата е изключително важна за в...
24.03.2010 10:04
Темата е изключително важна за всички хора, което е доказано от огромния интерес. Ясно е, че всеки се вълнува от изневярата. Едни, защото я правят, други, защото не се знае кога ще им се случи - без значение дали като потърпевши или извършители.
Харесва ми подходът на авторката - опитва се да погледне от двете страни. Според мен добре се е справила.
Друг е въпросът дали изневярата заслужава подкрепа или укор. Цяла библиотека да изпишем, пак не можем да възпроизведем всички възможни ситуации.
цитирай
90. verona - 47. rageagainst -
24.03.2010 10:33
Сещам се какво имаш предвид. Наистина култова реплика!
Това е положението. Ние, жените, притежаваме входа към рая, а вие, мъжете, винаги ще мечтаете за него. Примирете си най-накрая - нищо не можете да промените!
цитирай
91. verona - 48. vestvi -
24.03.2010 10:34
Прав си.
цитирай
92. verona - 52. анонимен
24.03.2010 11:16
Благородството е твърде разтегливо понятие - като повечето неща на този свят.
Интересно, много хора смятат, че "верен на половинката", значи "благороден", което е пълна глупост.
цитирай
93. rageagainst - verona
24.03.2010 11:35
Можеше да включиш и клипа на Галена "Не тръгвайте с женени". Много добре щеше да пасне. Но и така си се справила качествено.
цитирай
94. verona - 53. анонимен
24.03.2010 11:45
Песента е повече от добра, а щом подхожда на текстчето, значи и него си го бива.
Може и да помогне на някой, знае ли човек!
цитирай
95. анонимен - Скъпи почитатели на музиката
24.03.2010 11:52
Ето това е песен!

http://rotazia.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/17/hubavite-neshta-poniakoga-stavat-lesno.474029
===
Относно коментара ти, само едно нещо. В масовата част от случайте не става въпрос за никаква любов, а за изброените от мен по-горе причини.
цитирай
96. verona - 57. culture -
24.03.2010 12:31
Тази подробност съпругите все я забравят. Така им изнася. Горките!
цитирай
97. verona - 58. анонимен
24.03.2010 12:33
За кои чувства да се борим? За тези, които реално съществуват, или тези, които фалшивият морал ни налага?
цитирай
98. defender - Лично съм чувал съпруга да казва: ...
24.03.2010 12:40
Лично съм чувал съпруга да казва: "Да ходи, където си иска, но да ми дава заплатата си! Друго не ме интересува." Е, правилно ли е това?
Тази жена определено сама си търси белята, т.е. почти насила предизвиква мъжа си да й изневери. Най-малкото защото явно не й пука за него.
А той може би иска да го обичат. Какво друго му остава, освен да си намери любовница?
цитирай
99. анонимен - defender
24.03.2010 13:11
Eeeee, че те това е истинската Любофффф! На плевелите...
цитирай
100. анонимен - gspot
24.03.2010 13:17
Мисля, че си прекалила с буквата "ф"!
цитирай
101. анонимен - Мисля, че си прекалила с буквата ...
24.03.2010 13:20
анонимен написа:
Мисля, че си прекалила с буквата "ф"!


И аз така мисля. ФфФфФ.
цитирай
102. verona - 60. greatman
24.03.2010 13:21
Чувствата преди всичко!
цитирай
103. verona - 61. анонимен -
24.03.2010 13:23
Все това си повтарям. Именно поради тази причина не пропускам нито една житейска наслада.
цитирай
104. анонимен - gspot
24.03.2010 13:38
Мисля, че си редувала малки и големи ако не се лъжа. По-добре щяха да изглеждат в равна редица.
цитирай
105. анонимен - анонимен
24.03.2010 13:56
Не се лъжеш. Така са си идеални. Аз обичам разнообразието.
цитирай
106. jagger - Какво се чудите толкова? Нима не е ...
24.03.2010 13:57
Какво се чудите толкова? Нима не е нормално съпругата да беснее, след като знае, че друга е по-желана от нея? Знаете ли какво нервно разстройство може да получи?
На мен лично ми е жал за съпругите. Но някои неща не могат да се поставят под контрол.
цитирай
107. verona - 63. sharon
24.03.2010 14:14
Мерси!
цитирай
108. verona - 64. venus -
24.03.2010 14:16
Всичко е въпрос на предпочитания, а най-добре и двете - няма спор.
цитирай
109. deathwoman666 - Според мен има разминаване между ...
24.03.2010 14:26
анонимен написа:
Според мен има разминаване между коментарите ти. Значи жена може да обича двама мъже, а един мъж не може да обича две жени. Защо?!?

Защо ли? Ами чети по-добре де какво писах :))
Мъжете,които познавам аз до един всичките изневеряват на жена си не с една,а с много,и то заради секса само. На всички тях - жените им са на 1-во място , а любовницата им не се радва нито на внимание,нито на нежност,нито на някаква материална облага.

При тези,които АЗ познавам, първата жена се ползва с всички предимства,които заслужава ОБИЧАНАТА жена,а втората - се ползва с "остатъците" от секса,няма обич,внимание... нищичко. Подчертавам ДЕБЕЛО: такива познавам аз. А ако ти знаеш за мъж,който обича 2 жени ми кажи кой е и аз ще отида ЛИЧНО да му стисна ръката. :)
цитирай
110. tutankhamon661 - deathwoman666
24.03.2010 14:36
Пак добре, че подчертаваш ДЕБЕЛО, защото моите наблюдения са точно обратните. Подчертавам: МОИТЕ!
Ако ти кажа, че аз съм обичал две едновременно, едва ли ще ми повярваш. Ето защо ще се въздържа. Не мога да го обяснявам на жена, която има повече шестици в ника си, отколкото аз.
цитирай
111. deathwoman666 - Пак добре, че подчертаваш ДЕБЕЛО, ...
24.03.2010 14:43
tutankhamon661 написа:
Пак добре, че подчертаваш ДЕБЕЛО, защото моите наблюдения са точно обратните. Подчертавам: МОИТЕ!
Ако ти кажа, че аз съм обичал две едновременно, едва ли ще ми повярваш. Ето защо ще се въздържа. Не мога да го обяснявам на жена, която има повече шестици в ника си, отколкото аз.
ДЕБЕЛО ПОДЧЕРТАВАМ:вярвам ти!
цитирай
112. tutankhamon661 - deathwoman666
24.03.2010 14:51
Благодаря, все пак! Въпреки негативния нюанс.
цитирай
113. venus - 111. verona -
24.03.2010 15:37
хм... не знам, може би си права. От друга страна, трябва ли да се опитваш да откъснеш забранения плод? Не е ли точно това, което го прави толкова сочен и примамлив?

Като гледам какъв интерес има към постинга ти, явно темата по своята същност буди интерес у прекалено много хора. Направо уцели в десятката.

Мисля си, дали всеки, който подкрепя тезата ти наистина е изневерявал по начина, по който го описваш?
цитирай
114. анонимен - Страхотно клипче е това за съпру...
24.03.2010 16:43
Страхотно клипче е това за съпругата. Много показателно и вярно.
цитирай
115. pikso - Животът научи хората да лъжат. Аз ...
24.03.2010 16:49
Животът научи хората да лъжат. Аз лично не вярвам на някой да не му се е налагало да го прави. Не говоря специално за изневяра, а по принцип.
цитирай
116. verona - 65. jediknight
24.03.2010 17:15
То е ясно, че на този свят съвършенство няма. Не е само при любовта.
цитирай
117. verona - 66. venus -
24.03.2010 17:20
А знаеш ли, че има мъже, които търсят пари от жените? Не ми се е натискал такъв, но съм го виждала. Жалка гледка! И как да го уважаваш този клоун?
цитирай
118. verona - 67. анонимен
24.03.2010 17:23
Хайде, чакам ти да обясниш кое трябва да е най-популярно? Може би някой 67.анонимен, който дори името си не пише? Ми съвсем не, не си ми интересен!
цитирай
119. verona - 68. deathwoman666
24.03.2010 17:30
Странна мисъл изказваш. Аз не си представям хем да чука любовницата, хем да не й дава нежност. Хем да отива при нея, хем да не й обръща внимание. Допускам, че е възможно да има любовници, които не ламтят много за материалното. Аз самата никога не съм искала "майка си и баща си". Но чак пък никакви материални облаги? Звучи ми абсурдно. Аз не бих изкарала нито секунда с мъж, който дава всичко на жена си, а на мен съвсем нищо.
Какво според теб означава "качествена любовница"?
цитирай
120. venus - 120. verona -
24.03.2010 17:31
в този живот всеки пробва с номера си... Какво толкова? Луд е не този, който яде баницата, а този, който я дава. Като гледам, при жените тоя номер минава. Пък ако има какво да даде в духовен план, работата е квит. Коментара беше към друг коментар за икономиите, които можеш да направиш по време на криза.

И аз съм черпил, и мен са ме черпили. Грозно става ако разчиташ на това.

:)
цитирай
121. deathwoman666 - Странна мисъл изказваш. Аз не си ...
24.03.2010 19:52
verona написа:
Странна мисъл изказваш. Аз не си представям хем да чука любовницата, хем да не й дава нежност. Хем да отива при нея, хем да не й обръща внимание. Допускам, че е възможно да има любовници, които не ламтят много за материалното. Аз самата никога не съм искала "майка си и баща си". Но чак пък никакви материални облаги? Звучи ми абсурдно. Аз не бих изкарала нито секунда с мъж, който дава всичко на жена си, а на мен съвсем нищо.
Какво според теб означава "качествена любовница"?
Има такива мъже :))а за качествената любовница имам в предвид мъжа да я обича, тя да го обича,да се уважават,да правят любов, да си говорят на всякакви теми... такива неща. Демек мъжа да живее 2 живота едновременно - с жената и любовницата и колкото и шантаво да звучи зависимостта между 2-та живота да е сведена до минумум:)) с една дума: в ЧУВСТВАТА му е майката:))В случая визирам мъжете,за които споменах - при тях няма чувства,те си хващат любовници заради едното клатене.
Ще взема да напиша постинг май по тая тема да си кажа мнението надлъж и шир:))

цитирай
122. verona - 69. deathwoman666 -
25.03.2010 08:26
И за повече има място, но това си е лично мое мнение.
цитирай
123. verona - 71. kundalini
25.03.2010 08:27
За брака може да се кажа същото. Зависи двамата, що за хора са.
цитирай
124. verona - 75. tutankhamon661
25.03.2010 08:29
Благодаря за защитата! Трябва да има и кавалери!
цитирай
125. verona - 77. cefulesteven
25.03.2010 08:32
Вярно, неизчерпаема е темата. Мислите ти съвпадат напълно с моите.
Никой няма нужда от етикети, наименования и т.н. Чувствата са преди всичко. Има ли ги, не би трябвало да ги отричаме!
цитирай
126. mmihaylov - verona
25.03.2010 08:42
Важното е на теб да ти е добре и да се чувстваш щастлива и комфортно.
цитирай
127. verona - 78. eloiz
25.03.2010 13:27
Аз все още нямам съпруг и не смятам скоро да имам. Ти ако имаш, напиши нещо по въпроса. Ще ми бъде интересно да го прочета.
цитирай
128. verona - 79. silencemurmur
25.03.2010 14:03
Според мен голяма част от хората са лишени от фантазия. Това им пречи да изживеят всички наслади, които животът предлага.
цитирай
129. verona - 80. zabavnata
25.03.2010 14:09
Много хубав въпрос! Няма човек, който поне емоционално да не е пожелал друг или друга. Има само такива, които с огромни усилия са се въздържали от физическа изневяра.
Е, имат ли право да претендират, че не са изневерили, след като мислите им са били другаде?
цитирай
130. анонимен - Така като те слушам ти не се задов...
25.03.2010 18:50
Така като те слушам ти не се задоволяваш само с мислите,а действаш направо без да мислиш. На тези,които одобряват изневярата,защото има "чувства",само ще кажа,че не им пожелавам да я изживеят,защото всичко на този свят се връща- и добро,и лошо,който е причинил страдание на друг,скоро и той страда по същия начин,но още по-жестоко,за да осъзнае какво е сторил. А жени,които са любовници само от интерес е имало,има и ще има и така като гледам авторката е една от тях и не може дума да става за каквито и да било чувства, но както казах всекиму според делата.Колкото до привличането -изпитвала съм такова към женен мъж и ми е било трудно да устоя,но си помислих,че утре аз ще бъда на мястото на жена му и моето дете на мястото на тяхното и не бих искала някой да ми причини такава болка.Освен това мъж,които лъже жена си,за да бъде с любовницата,колко време ще мине преди да започне да лъже и нея?
цитирай
131. анонимен - ан 133
25.03.2010 19:13
Заклевам се, че много ме кефиш! Не ми се занимаваше, щото си изтърках клавишите в една друга тема, ама ти се справяш перфектно!
цитирай
132. verona - 81. raders
26.03.2010 00:18
Има много неща, които натежават - битовизми, навик, скандали. Отначало жената е и любовница, но после това става невъзможно.
цитирай
133. verona - 82. elfieta
26.03.2010 00:23
Не може да се каже със сигурност, кое се сменя по-лесно - съпруга или любовница. Но дори да си права, сменянето на съпруга е по-трудно, само заради проблемите около развода, които плашат хората. Повечето мъже, с които съм говорила по темата, казват, че съжаляват, че са се оженили за съпругата си.
цитирай
134. verona - 83. roza17 -
26.03.2010 17:48
Чалгата какво общо има? Аз не се сещам за по-подхдяща музика.
цитирай
135. verona - 84. giorodafa -
26.03.2010 17:56
Две в едно със сигурност е най-добре.
И за "мама" си прав - много ме забавляват българските мъже по тази тема.
цитирай
136. captain - 133. анонимен
27.03.2010 00:03
С такива разсъждения освен всички да отидем в манастир ..... друго не се сещам!
цитирай
137. анонимен - captain
27.03.2010 03:57
аз мисля, че някои се обаждат именно от манастир. в сравнение с тях и девата е грешница. па си и вярват!
цитирай
138. verona - mmihaylov
27.03.2010 12:49
Мислиш ли, че това е гаранция?
цитирай
139. verona - 92. godfatheraz
27.03.2010 12:51
Благодаря! Според мен е въпрос на време да се случи на всеки.
цитирай
140. greatman - Това, че можело цял живот само с е...
27.03.2010 13:06
Това, че можело цял живот само с един/една, е абсолютен мит. Не разбирам защо се самозалъгват някои.
цитирай
141. verona - 96. rageagainst
27.03.2010 16:30
Има още много хубави песни, но не може всички да се включат.
Няма друг стил, който така добре да пасва на темата за любовта
цитирай
142. verona - 98. gspot -
27.03.2010 16:36
Всеки с опита си. Аз предпочитам да наблягам на самия живот, отколкото на прекалените размишления.
цитирай
143. анонимен - greatman
28.03.2010 12:09
Ти не разбра ли, че тук са се събрали най-целомъдрените на света? Как да спориш с такава "святост"?
цитирай
144. анонимен - greatman
28.03.2010 12:49
какво да можеш цял живот с една/един? Къде и кой го е написал, че си даваш подобен абсурден извод?
цитирай
145. greatman - gspot
28.03.2010 17:00
Айде сега! Все слушам за вярност и изведнъж не ставало дума за един/една цял живот. А какво друго може да е идеята за вярност?
цитирай
146. rageagainst - А какво да кажем за варианта: цял ...
28.03.2010 17:29
А какво да кажем за варианта: цял живот стискал зъби, а накрая разбрал, че са му сложили рога като на благороден елен? Ама късно!
цитирай
147. анонимен - Пишещите от манастира към много ...
28.03.2010 18:42
Пишещите от манастира към много свободомислещите-споделете как сте се почувствали,когато любимият ви човек ,ако въобще някога сте обичали,ви е изневерил и вие сте го открили-независимо дали веднъж или си има паралелна връзкас друг/а-как беше поздравихте ли го или хукнахте да си легнете с чуждо за отмъщение?
цитирай
148. oposin21 - анонимен 33
28.03.2010 22:00
правилно когато двама души се обичат не им трябва трети. Хората наистина трябва да са по-искрени със себе си и с другите, защото иначе боли повече, а и агонията е безмислена и продължава по-дълго. Ако мъжът ти или жената ти са дървета и всичко е само секс защото нагона ти е силен и го правиш рядко а от това обичаш повече семейството и жена си добре, но никой да не знае. Самоконтрола, любовта, уважението .............. изглежда трудно. истинските чувства не се контролират те се усещат пък кой както го води акъла.
цитирай
149. tutankhamon661 - Пак чувам "Ако забележиш, че ...
29.03.2010 09:52
Пак чувам "Ако забележиш, че любимата/любимия ти изневерява, добре ли ще ти е?" А изобщо не е задължително да се случи. Истината е това, което знаеш. Ако не подозираш, как може да те нарани?
цитирай
150. verona - 101. defender
30.03.2010 00:29
Така е, но съпругите отказват да го разберат. Вместо това предпочитат да се правят на "многострадалната Геновева" и да плюят любовницата. Ама пак ще губят!
цитирай
151. verona - 109. jagger
30.03.2010 00:32
Аз не бих казала, че ми е жал. Според мен съпругите сами са си виновни.
В песента "Любовница" на Екстра Нина много точно е казано: "Щом е щастлив, защо му е любовница?" Срещу този железен довод нищо не може да се каже.
цитирай
152. mmihaylov - чета ии....
30.03.2010 09:26
Чета и виждам сходни мнения казани по различен начин, както при правото едно изречение казано по 10 други заобиколни начина
цитирай
153. verona - 112. deathwoman666
31.03.2010 01:26
Интересно, моят опит е съвсем друг. Когато съм била с женен мъж, той винаги е лишавал жена си заради мен. Не че съм го искала, просто такова е било неговото желание. Явно нещата са относителни.
цитирай
154. verona - 116. venus -
31.03.2010 01:29
Според мен съм описала нещата прекалено общо. Има цял куп ситуации и ситуацийки, които няма как да изброя. Всяка връзка е уникална сама по себе си. Аз се опитах да пресъздам най-често срещаните особености.
цитирай
155. verona - 117. анонимен
31.03.2010 01:30
Така е, за съжаление на съпругите.
цитирай
156. verona - 118. pikso -
31.03.2010 01:31
Няма как да минем без това. Но пък някои лъжи са доста сладки!
цитирай
157. deathwoman666 - Интересно, моят опит е съвсем друг. ...
02.04.2010 02:18
verona написа:
Интересно, моят опит е съвсем друг. Когато съм била с женен мъж, той винаги е лишавал жена си заради мен. Не че съм го искала, просто такова е било неговото желание. Явно нещата са относителни.

Разни хора - разни идеали :))
цитирай
158. verona - 123. venus -
03.04.2010 04:50
Съгласна съм. С теб се разбираме добре.
цитирай
159. verona - 124. deathwoman666
03.04.2010 04:52
Чакам постинга ти - ще ми бъде интересно!
цитирай
160. анонимен - Да го духате всички! Тъпаци! Аз н...
04.04.2010 15:04
Да го духате всички! Тъпаци! Аз най-добре знам истината за живота, но няма да ви я кажа.
цитирай
161. deathwoman666 - Да го духате всички! Тъпаци! Аз н...
08.04.2010 16:40
анонимен написа:
Да го духате всички! Тъпаци! Аз най-добре знам истината за живота, но няма да ви я кажа.

За чий дедов тогава пишеш,ти,Комплексарю?! Не стига ,че си анонимен, обиждаш без причина, знаеш истината ,ама не ти стиска на теб ,чадо Понтийско,да я кажеш,което предполага IQ под 60,че искаш и да го духаме?!?! Духай,духай ветре,към празната му глава...
цитирай
162. verona - 163. анонимен
13.04.2010 15:52
Много възпитано се изказваш. Нищо чудно, че си анонимен. Направо истински мъжкар!
цитирай
163. verona - deathwoman666
13.04.2010 15:52
Добре му го каза!
цитирай
164. анонимен - Авторката
24.06.2010 10:12
Лесно ти е да разсъждаваш така. Още си млада и очевидно много ти харесва да прилапваш чужди мъже. Обаче ако някоя пикла вземе бащата на децата ти, друга песен ще запееш.
Любовниците са най-голямото зло за семейството. Мислят само за забавления и не си дават сметка, че отнемат нечий баща. Да не говорим, че са истински измуквачки на пари.
цитирай
165. mariniki - ами...
31.10.2012 10:16
да владееш мислите на някого...
май е за предпочитане... и топъл, есенен поздрав
за теб...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: verona
Категория: Тя и той
Прочетен: 194507
Постинги: 11
Коментари: 288
Гласове: 1770
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031